29.02.2008

Ben almiyim, teşekkürler.


Yazmiyim yazmiyim dedim ama en sonunda dayanamadım. Bu nasıl bir algı, nasıl bir bakış açısıdır iki gündür hayretle okuyor izliyorum. Bu nasıl bir fanatikliktir? Herkesin üzerinde bir forma olmak zorunda mı ya da üzerinde forma olan herkes o forma doğrultusunda konuşmak zorunda mı? Hakemin herhangi bir taraf için de değil ama sahadaki futbol için berbat bir yönetim gösterdiğini bir iki kişiden başka ifade edebilecek yürekli kimse yok mudur bu ülkede. Gökhan'a göserilen sarı kartın zorlama olduğu ifade edilirken Lincoln'ün ilk sarı kartının da aynı yaklaşımda olabileceği söylenemez mı? Lugano'nun ilk sarı kartının çok ağır olduğu söylenirken ikinicisinin kesinlikle tartışılamayacağı söylenemez mi? Hakemin Fenerbahçe aleyhine kararlar aldığı söylenirken, ilk yarı sonunda alelacele ilk yarıyı bitirerek olası Galatasaray gölüne engel olduğu eklenemez mi?

Bilemiyorum bir takımın taraftarı olmak kayıtsız şartsız ve olay her ne şekilde olursa olsun o takımı desteklemek midir? Ben hiçbir zaman bu şekilde düşünmediğim için gerçek bir taraftar olarak görülmeyebilirim belki bazıları tarafından. Eğer taraftarlıktan anladıkları bu ise ben almiyim, teşekkürler.

Hiç olmazsa fotoğraf olarak maçtaki güzelliklerden birini göstereyim istedim, zaten içeride konuşulacak güzel birşey de yok.

Hiç yorum yok: