28.02.2008

Çekirge





Dün tahmin falan mı ettim de iki kaptanın fotoğrafını kullandım acaba. Yok tabi değil de yani 88. dakikada olunca bu kez gol artık buna direnç ya da kazanma hırsı değil de çekirge demek istiyorum ve artık kaçamasın istiyorum. Hakikaten ben şampiyonlukların hep rekabet içerisinde olmasını istiyorum ama şampiyon olacak takımın da bunu haketmesi lazım. Uzun lig maratonu içinde bir kaç karşılaşmada geriden gelip kazanırsın ya da son dakikada gol bulursun, o gollerin hazzı da hiçbirşeyde olmaz ama bir süreden sonra bu bende o takımın bu şampiyonluğu haketmediği düşüncesinin oluşmasına yol açıyor. Arada bir de hakederek kazanacaksın hocam. Yani galibiyet dediğin bazen de galibiyet gibi olmalı. Beşiktaş gibi. Geçen hafa Galatasaray ve Fenerbahçe kaybedince hemen Beşiktaş'lı arkadaşlar biz alırız bu sene lafları etmeye başladılar. E yani bu Beşiktaş'da ligi kazanacaksa eğer hakikaten durup düşünmek lazım. Neyse o başka bir yazının konusu, lafı dağıttık yine. Hafta sonu Roma içeride Parma ile Inter Napoli'ye gidiyor. Milan zaten bu sene de Şampiyonlar Ligi ile avunacak gibi. Haydi hayırlısı.

Hiç yorum yok: