8.04.2008

Champions League First Two


Şampiyonlar Ligi yarı finalistlerinden iki tanesi bugün belli oluyor.


Bizim için önem taşıyan karşılaşma Stamford Bridge'de Chelsea ile Fenerbahçe arasında. 2-1'lik avatajla çıkıyor Fenerbahçe sahaya. Chelsea bu kez 2 forvet başlayabilir karşılaşmaya Anelka ile birlikte. Bu kez işler çok daha zor olacak bu kesin. Zira eğer Chelsea karşılaşmayı avantajına olacak bir sonuca getirebilirse işlerin oradan geri dönmesi biraz daha zor olacak. Hepimiz biliyoruz ki Şampiyonlar Ligi standardındaki hiçbir takım Sevilla gibi durum 3-1 iken kontrolü Fenerbahçe'ye verip en önemli silahlarını oyun dışına almaz. Bu yüzden çok daha dikkatli olunmak zorunda. Chelsea'nin tüm riskleri alıp Fenerbahçe'nin üzerine gideceğini sanmıyorum. Daha kontrollü ve bu kez oyunun tümünü domine edecekleri şekilde oynayacaklarını sanıyorum. Arsenal karşısında Anelka oyuna girdikten sonraki Chelsea'yi düşünüyorum da Fenerbahçe maçının ilk yarısındaki Chelsea'yi beğenenler sanırım o maçı izlememiş olacaklar. Şu ana kadar şans da Fenerbahçe'nin yanındaydı ama bu akşam en çok ihtiyaçları olacakları maça geldiler.


Diğer karşılaşma aslında tüm Avrupa medyasının şu anda dikkat kesildiği olacak. Londra'da aldığı 1-1'lik beraberlik ile kendi sahasına çıkacak Liverpool. Gerrard ve Torres hafta sonu dinlendiler. Liverpool'un Şampiyonlar Ligi tecrübesi oldukça had safhada. Arsenal daha zorunu Milano'da başardı bir önceki turda. Chelsea-Fenerbahçe maçı ile çakışmasa benim için ilk tercih olarak izlenecek karşılaşma olacaktı tabi CNN Türk verecek mi onu da kontrol etmedim henüz ama Sevilla çakışmasında arada bir Milan-Arsenal maçına gidip gelmiştim. Son olarak gönlümden Fenerbahçe ile Arsenal geçmesine rağmen aklım Liverpool ve Chelsea diyor. Bakalım göreceğiz.

Hiç yorum yok: