24.03.2008

Mart Ayı, Dert Ayı

Böyle bir söz vardı hatırladım, bazıları için hakikaten öyle oluyor, Inter mesela ya da Real Madrid, Arsenal için de lig açısından böyle düşünebiliriz.

İngiltere'de düğüm haftalarından birinde Manchester United Liverpool'un çok uzun süre 10 kişi oynamasi ile nispeten rahat kazandı, Ronaldo yine attı, Liverpool için işler epey zor artık, Londra derbisinde ise Chelsea resmen geri döndü, Drogba oyunun son dakikalarını tek başına domine etti, Arsenal'da Fabregas biraz etkisizdi. Arsenal'de inanılmaz bir düşüş var bakalım yakında toparlanabilecekler mi?

İspanya'da bu kez de Real Madrid tökezledi. Hafta içinde Barcelona'yı yenen Valencia bu kez de Real Madrid'i geçti. Bu haftaki galibiyetler Koeman'a önümüzdeki yılı bağışladı diyebiliriz, tabi hala Avrupa hayal, gereksiz beraberlikler olmasa en azından şimdi Atletico Madrid ya da Sevilla civarında olabilirlerdi.

Barca bu hafta 4'ledi, iki gol Bojan'dan ama ben henüz büyük maçların oyuncusu olduğuna inanmıyorum. Puan farkı da 4 artık. Büyüklerin bu performansını görünce Villareal için de nefesleri yeterse şampiyonluk şansı var derim ben, eğer önümüzdeki iki haftayı kazasız geçebilirlerse -ki önce Atletico Madrid sonra Sevilla ile oynayacaklar- şansları var derim ben.

Bizde ise inanılmaz bir sezon geçiyor, liderin bir maç kaybettiğinde 4. olduğu başka bir lig var mıdır bilmem? Aşağıda ise hala kimsenin düşeceğinden emin olamıyoruz ve sadece 7 hafta var. Rekabet açısından güzel bir yıl oluyor.

Hiç yorum yok: