7.06.2008

Portekiz:2 Türkiye:0

Gerçekçi düşünen herkes için sürpriz olmamıştır bu sonuç eminim. Benim için olmadı. Sürpriz olan bu kadar kötü oynamamızdı.

Aslında anlatılacak pek fazla şey yok. Baştan sona herkesin berbat oynadığı bir karşılaşma sonunda şans eseri 1-0 bitecek maç son anda 2-0 oldu. Özellikle defanstan zaten pek fazla beklentim yoktu ama en azından orta sahanın dirençli olmasını bekliyodum. Servet ve Gökhan-Emre klasik oynadılar. Yine bireysel hatalar, aynı güvensizlik. Hakan daha derli topluydu, Hamit'in ise orada oynamasına inanamadım. Bir gün önce babamla yaptığımız maç öncesi konuşmada üstüne basa basa söylemiştim "Hamit'i sağ bek oynatmak, öldürmek demektir" diye. Hakikaten hayretler içindeydim. Asıl hayretim ise ikinci yarı başladıktan sonra oldu. Tam dedim ki hah Sabri'yi alıyor oyuna, Hamit'i orta sahaya çekecek diye, aaaa Sabri orta sahada, Hamit hala defansta. Hakikaten inanılmaz birşey. Ayrıca Nihat ne zaman sırtı dönük tek forvet oynamış da başarılı olmuş hatırlayamadım. Kazım, Mevlut ve Tuncay'ı gördüğümde Nihat'a destek olacaklarını zannetmiştim ama onlar da gayet etkisizdiler geride oldukları için. Emre oynadı mı bu arada ben pek hatırlayamadım da? Şaka bir yana unutmak istediğimiz bir ulusal takım karşılaşmasıydı.

Portekiz cephesinde ise Moutinho'yu çok beğendim. Ronaldo sola geçtikten sonra, Pepe ve Simao maç genelinde çok iyiydiler. Fakat forvet problemi yüzünden kupa için favori gösterilebileceklerini zannetmiyorum. En azından Nuno Gomez ile olmayacağı açık. Scolari Postiga tercihi yapar mı herhangi bir zaman bilmem. Görücez.

Portekiz büyük avantaj yakaladı.Bizim işimiz zor. İsviçre maçı final niteliğinde. Bu kadar baskı altında olduğumuz maçlarda pek şansımız yaver gitmiyor. Umarım kendilerini toparlarlar.

Hiç yorum yok: