9.06.2008

Romanya:0 Fransa:0

Kupanın ilk beraberliği geldi.

Ölüm grubunun açılış maçı, hiç de öyle ölüm grubuna yakışır bir karşılaşma olmadı açıkçası. Hatta ileri götürüp şu ana kadar izlediğim maçlar içinde en sıkıcısıydı benim için. Fransa elbette ki daha istekli olan taraftı, Romanya istediğini aldı.


Fransa benim bu kupada büyük işler beklemediğim bir takım. Tek tek bakıldığında gerçekten etkileyici bir kadroları var ama ben nedense bu kadronun henüz oturmadığını düşünüyorum. Ben orta sahada Toulalan ile başlamasını beklemiyordum açıkçası ve tabi aynı zamanda Anelka ile. Özellikle büyük yıldız adaylarının birbirlerine uyumlarının böyle bir kupada iddalı olabilmek için yeterli seviyede görmüyorum. Nitekim karşılaşmayı izlediğinizde sahada gayet sıradan bir takım olduğunu zannediyorsunuz. Oysa sadece Ribery için Chelsea bugün 40 Milyon Euro'yu gözden çıkarmış durumda değil mi? Ama işte kağıt üzerinde çok doğru gözüken kadroların sahaya yansıması her zaman istenildiği gibi olmuyor. Aynen bizim takımda Servet-Gökhan Zan ikilisinin kağıt üzerinde doğru gözüktüğü gibi.

Romanya ise böyle işlemeyen bir Fransa karşısında fazla temkinliydi gibi geldi bana. 4-3-3 oynar gibi yapsalar da tüm 11'i ceza sahasında gördüğümüz bir çok pozisyon oldu. Bu yapıları ile İtalya'yı yenmeye çalışmaları gerekir gibi geliyor bana. Ama sanki tam bir beraberlik takımı izlenimi verdiler bana. Hani hiç gol yemeden kupadan elenen İsviçre gibi. Gene de şansları yok değil.

Hiç yorum yok: